Diet!

Jag har bestämt mig en gång för alla att
börja med min bantning nu igen! Jag har blivit
supermotiverad av Jannica som har gått ner nästan
20 kg. Däremot kommer jag inte att gå på en
LCHF-diet då den pajade min mage.
Så jag kommer köra på att äta nyttigare, mindre
portioner och träna (:
Så vi får se hur det går.

Kommer nog inte kunna träna så himla mycket
i början då jag knappt aldrig kommer att ha tillgång
till Gym. Blir mest lite situps och sånt hemma.

Önska mig lycka till nu då!

Skriv till mig!
Postat av: Jannica

Gud va go du är :D Vad glad jag blir :D Jag kör inte så sträng LCHF men "grunden" är densamma men man får ju testa sig fram. Verkar vara många som får problem med magen av lchf :/ Men får peppa varann nu då :D:D:D

2011-01-29 @ 10:57:44
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Lycka till Viktoria! Jag tänkte också gå på diet men det går inge vidare.. hahaha

2011-01-29 @ 13:07:38
URL: http://vikzan.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Här ofta?

Email: (Bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0