Några tips!

Hela bloggvärden kretsar just nu kring viktminskning och olika dieter så därför tänkte jag ge några tips som jag tycker är jättebra.
http://www.desireenilsson.se/ skrev att man kan ta skinka på smörgåsarna istället för smör.
Men för oss som inte äter skinka är det jättebra med till exempel mjukost.
Jag har köpt Fjällbrynt's hushållsmjukost.
Som både smakar krämigt och som ost på samma gång. Faktum är (om man ska vara extrem) så innehåller Hushållsmjukosten bara 16 kcal per 10g medans Lätta innehåller 35 kcal 10g och Bregott 65 kcal per 10g.

En annan sak jag kan tipsa om är att om man inte gillar gröt så mycket och verkligen tycker att det är en pina att äta det varje morgon så kan man lägga en liten klick smör i. Den lilla klicken smör man har då gör absolut ingenting enligt mig. Det är bättre att göra lite rätt än helt fel, håller ni inte med mig? (:

Kom däremot ihåg att det inte är hälsosamt att banta för länge och för hårt!


Skriv till mig!

Skriv till mig här:

Namn:
Här ofta?

Email: (Bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0