Pirates of the Caribbean : On Stranger Tides

Igår såg jag Pirates of the Caribbean : On Stranger Tides
Tycker den var helt okej, den hade sina stunder och var rolig
från och till. Fighterna var mer avancerade och såg riktigt tuffa ut.
Men tycker att det var lite för mycket "kärlek" i filmen.
Lite synd att inte Will och Elizabeth var med. Men Penélope Cruz gjorde
ett bra jobb som Angelica. Och som alltid drar ju Jack Sparrow sitt strå
till stacken. Tycker det är han som gör hela filmen!
Tycker mer om Barbossa efter att ha sett den här filmen. För han var
grymt rolig i denna film!
Specialeffekterna var bra gjorda, speciellt sjöjungfruarna.

Betyg: Jag ger filmen.....


Skriv till mig!
Postat av: maria

åh den vill jag med se sen skiter jag i handlingen haha jack sparrow är bara så galet sexig!

2011-05-20 @ 18:54:19
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Här ofta?

Email: (Bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0