Lista

Hittade denna lista och bara för att jag inte har någonting annat för
mig tänkte jag sitta och fylla i den!
Senaste

Låt du hörde: Hikaru Utada - First Love

Film du såg: The Resident 

Mat du åt: Lasagne

Kram: Mr O 

Puss: Mr O 

Känslan: Sorg 

Resa: Kryssing i Januari till Åbo i Finland 

Glädje: När Joy väckte mig tidigare idag 

Dröm: Kommer inte ihåg :( 

Person du träffade: Mr O, Mamma, brorsan 

Personen du pratade i telefon med: Mr O 

Personen du fick sms av: Mr O 

Gången du åt 7-eleven korv: Är Vegetarian, så har aldrig ätit 7-Elevenkorv ;] 

Gången du var utomhus: För en timme sen ungefär.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Typ.. en vecka sedan? 

Saken du köpte: Sportbh från H&M

Allmänt

Ska bli skoj: Om Joy får valpar om 2 månader 

Ska inte bli skoj: Vet inte :c 

Sparar till: Boobjob, haha. nä men.. tandställning? 

Pålägg som gäller: Ost!

Önskar att jag var bättre på: Sjunga 

Dagens dryck: Multivitamin (: 

Vad saknar du: Mormor, ofta.

Tre band/artister: Bob Marley, Katy Perry, Lena

Vad har du gjort idag: Lagat mat, hämtat ut paket, Promenerat :D 

Brukar du svära mycket: Det händer, men inte jätteofta 

Hur tidigt stiger du upp: 10-11, ibland 6-8 (om jag jobbar)

På helgerna: 10-11 

Vad ska du göra ikväll: Kolla på Sveriges Mästerkock och Big Brother 

Hur många timmar sover du per natt: 10 timmar? :D 

Vem är snyggast i världen: Mr O och Ian Somerhalder? :D

Vad är det för veckodag: Onsdag! 

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Lönen efter allt slit på Ålderdomshemmet :D

Favoritplagg i garderoben just nu: Svart/Blommig Tunika

längd: 165 cm 

Vikt: Försöker att låta bli vågen i några veckor då jag går på diet (:

Byter gärna garderob med: Kenza eller Kissie

Byxa eller kjol: Båda

Senast utlästa bok: Raija 4 - Fogdens Brud

Mitt rum kan beskrivas som: Fin inredning med fula väggar.

Mig själv med tre ord (just nu): Ont i huvudet D;

Jag tränar: Nästan varje dag

Jag ville bli när jag var liten: Glasblåsare ;D

Skriv till mig!

Skriv till mig här:

Namn:
Här ofta?

Email: (Bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0