God morgon!

God morgon allihopa!

Inte riktigt likt mig att vara uppe såhär tidigt, men det är jag faktiskt!
Mr O ska till skolan och jag ska skjutsa honom till bussen.
Vi gick upp klockan 06.15 och åt frukost som bestod av
Yogurt med müsli och en solfrö macka med smör och ost. Enkelt,
men så himla gott!

Jag kommer nog sova någon timme till när jag skjutsat Mr O till bussen,
man måste ju ändå få känna att man är ledig [;

Förresten, ni glömmer väl inte att klicka er in på Supergratis genom bannern
här till vänster? Där ni samlar poäng till olika premier (t.ex. iPhone 4, Playstation 3 o.s.v.)
Jag hade först valt en iPhone 4, men när jag såg Playstation'et så kom jag
att tänka på tiden när jag hade ett Playstation 3 som jag spelade på (:
Men det blev jag tvungen att sälja i brist på pengar /:

Skriv till mig!
Postat av: Sanna

Sv: va roligt att du är med och tävlar =)

2011-03-21 @ 08:33:08
URL: http://moonzanna.se

Skriv till mig här:

Namn:
Här ofta?

Email: (Bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0