iPhoneskal från MrGizmo.se

Dessa två iPhone 4-skal finns att köpa HÄR till ett bra pris.
Det ena är vitt med blommor på och det andra är vitt med två röda hjärtan på.
Dessa skal är bra då de går över kanterna på telefonen så att den även skyddar
skärmen om du skulle tappa mobilen med skärmen nedåt.

De är gjorda i ett material som heter TPU. TPU är ett icke-böjbart gummimaterial som ger
maximalt skydd.

Skriv till mig!
Postat av: malin

Likte godt den med hjerter! søt blogg du har :D kom innom den siden jeg var på Epicfaiil sin side og så du vant den awsome konkurransen! :O du er heldig! Legg ut bilde av hva du fikk senere :D

2011-07-06 @ 01:23:36
URL: http://fantasyart.blogg.no
Postat av: © sarastille

Hej! Hoppas du får en bra onsdag :) anmäl gärna din fina blogg till min DagensBlogg-tävling & ta chansen att bli länkad inför mina 2000-3000 besökare :) alltid kul med lite nya läsare, ellerhur? :) kramis

2011-07-06 @ 12:23:51
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Här ofta?

Email: (Bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0