Dag 1

Ett nyligen taget foto på dig och 15 intressanta fakta om dig själv!



1. Mitt favoritdjur är krokodil.
2. Jag har gröna ögon.
3. Jag och min kille har varit ihop i 11 månader imorgon.
4. Jag har alltid velat ha en Chihuahua.
5. Jag läser minst 2 böcker i månaden, beroende på storlek.
6. När jag bygger hus skulle jag vilja ha en
walk-in closet och ett alldeles eget rum för mina böcker!
7. Jag älskar att pyssla och teckna.
8. Jag har en jättestor Edward Cullen-tavla på väggen som
jag själv har målat i kol.
9. Min favoritfärg är Grön.
10. Jag sover med 3 täcken och 8 kuddar i sängen
11. Jag tror på spöken.
12.  Om jag någongång får barn ska jag döpa dem till
Renn, Ina och Mik'kal.
13. Jag köpte en Xperia X10 Mini Pro i November och nu har jag
ångrat mig.
14. Jag arbetar som vikarie på ett Dagis.
15. När jag fick min första lön så köpte jag en laptop till
min mamma!

Skriv till mig!

Skriv till mig här:

Namn:
Här ofta?

Email: (Bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0