Brumm

Wow, det var superlänge sedan jag skrev ett blogginlägg som
inte handlar om bloggtävlingar, haha.

Hursomhelst har det inte hänt så jättemycket.
Jag har blivit beroende av uppföljaren till Papa's Pizzeria,
nämligen Papa's BURGERIA. *s*
Spelet hittar du på Hamsterpaj om du skulle vara intresserad
av att testa. Det är ett riktigt bra tidsfördriv!

Imorgon fyller min mamma år. Jag och min
bror har köpt en gemensam present till henne.
Nämligen ett armband som matchar förra årets halsband
vi köpte till henne. Hon har matchande örhängen också.
Det kommer hon säkert bli superglad över.
Och sen skulle jag köpa en klocka till henne
från runns.se, men efter jag hade beställt den
och det hade gått flera dagar och jag trodde att jag
skulle få hem paketet i brevlådan vilken sekund som
helst så tittar jag min mail och dom har skickat
att jag tyvärr inte kommer att få klockan då den är
slut. Lite dåligt.. Dom kunde ju skrivit någonting direkt,
istället för att vänta flera dagar. Så detta fick jag reda
på för två dagar sedan. Och eftersom jag bor på landet
och inte direkt kan ta mig till Staden och köpa någonting
så fick jag improvisera och bjuda henne på bio.
Så jag har reserverat biobiljetter till henne och mig
till på Lördag! Det kommer bli toppen!

Skriv till mig!

Skriv till mig här:

Namn:
Här ofta?

Email: (Bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0