Sista dagen

Nu är det sista dagen ni får rabatt när ni handlar på HoofStore med koden
imtoooldforthisshit. Så skynda på och handla och få 15% rabatt på
hela beställningen!

Jag var jättesugen på att baka Macarons idag men kom på att vi inte har
någon godistermometer (eller köttermometer för den delen). Så nu går det inte.
Skit :(

Idag är det för övrigt söndag och det betyder att det är någon som åker ut ur
Big Brother ikväll. Vanessa, Rodney eller Patrik? Jag vill inte att någon ska åka
ut men måste jag välja någon väljer jag nog Patrik.. Gillar inte honom efter det han
gjorde mot Annie.




Ska gå och laga mat nu, visar sen vad jag lagade! (:

Skriv till mig!
Postat av: TRED

men kul att du är med!:D



allt bra ? hööhöh

2011-04-03 @ 15:12:17
URL: http://vadskaviheta.blogspot.com

Skriv till mig här:

Namn:
Här ofta?

Email: (Bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0