1 April skämt? Inte riktigt va..

Idag är det första April och många har säkert blivit lurade...
Men inte jag, bilen gick verkligen sönder.
Jag och Mr O åkte hem till min pappa och hälsade på. När vi stod
utanför pappas hus och pratade lite och kastade snöbollar till/på Joy så hör
vi ett stort jävla PANG. Och pappa säger "Bilen sjönk ihop.. Fjädern
pajade nog.."

Japp, det gjorde den.. Pappa kollade lite och sa att det nog inte var någon
fara. Så vi tänkte knalla hemåt, jag och Mr O. Men tror du det gick?
Det började lukta bränt efter 20 meter och rök om bilen.
Så vi fick backa tillbaka till pappa och sedan tog han av hjulet för att kolla
vad som var fel. Ja, då sitter hela fjädern (det som är kvar av den) och skaver
mot däcket. Så han fick "såga" av fjädern med en vinkelslip och
nu är det helt jävla stumt när man kör.

Och jag som är 100% pank, just nu. Great.

P.S. För att göra det hela liiiiite roligare så kommer det upp en ny tävling ikväll
och vinnaren av min tävling i samarbete med DesignbyViktoria kommer
publiceras (:

Skriv till mig!
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

Hej! Jag lottar ut två foundations, kommentera bara inlägget med "jag är med" så är du med och tävlar! Glöm inte att skriva mailen bara! http://mmeeli.blogg.se/2011/march/tavling-vinn-foundation.html

2011-04-02 @ 10:05:04
URL: http://mmeeli.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Här ofta?

Email: (Bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0