Konstig!

Jag skulle ha suttit barnvakt åt mitt kusinbarn igår och
kunde inte sova på hela natten. Sen visade
det sig på morgonen (Efter att jag kokat gröt,
gjort frukost, tagit fram leksaker och filmer) att
hon hade fått feber på natten och var lite krasslig,
så hon kunde inte komma vilket jag tyckte
var skitsynd när jag verkligen hade sett fram emot
att vara barnvakt åt henne.

Hur som helst, efter det så kunde jag sova,
jag sov till kl 3 på eftermiddagen och sen var jag uppe
till kl 8 och sov till klockan 12. Somnade igen kl 7 på
morgonen, gick upp kl 9, och somnade igen vid 12.
All denna sömn är för att jag är sjuk och har
haft så himla ont i huvudet på senaste tiden.

Men nu förstår ni iallafall hur mina dygn ser ut...
Sova, sova och... ehm... sova? haha

Skriv till mig!
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Hoppas du kryar på dig:)!



Roligt att du är med och tävlar hos mig om den superba plattången från Philips!



Kram

2010-11-20 @ 18:21:42
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Vad roligt att du ville vara med i min tävling med chans att vinna en plattång från Philips!

Tisdag den 23 November kommer vinnaren att ligga uppe på min blogg. Kanske blir det just du? Missa inte att kika in:)!



NU har jag en ny tävling där du kan vinna glossiga lipgloss från Wet n Wild. Kanske något att piffa upp med en månad som grå November?

Var gärna med!



Kram & Trevlig Kväll!

2010-11-22 @ 21:38:44
URL: http://www.hannahsthlm.se

Skriv till mig här:

Namn:
Här ofta?

Email: (Bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0