Bosch köksmaskin

Jag och Mr O skulle baka för någon vecka sedan och
släpade fram mammas bakmaskin
(mamma fick den någongång på 70-talet som inflyttningspresent
för att mamma har ett stort intresse för just bakning)
Och när vi tagit fram den så fungerade den hur bra som
helst.. enda tills vi skulle diska den.
Vi hällde i vatten och hann inte mer än blinka förän det sa
*Tjoff* och packningen låg i diskhon och badade
tillsammans med några degklumpar.
Jag och Mr O har letat land och rike runt efter en ny packning
till mammas älskade bäbis men allt har varit för
nytt och däääärför....
Är jag med och tävlar om en Bosch köksmaskin från whiteaway.se
inne hos Kardemumma Gumman, ta chansen du också!

Skriv till mig!
Postat av: Nina♥

Hej :)



Fin blogg du har!



Just nu har jag flera tävlingar igång på bloggen där man bland annat kan vinna ett pralinsmycke, stegräknare, bordstabletter och ett iphoneskal. Under veckan kommer även en tävling där man kan vinna 600:- på Canvastavlan. Kika gärna in om du har lust!



Kram /Nina

2010-11-17 @ 22:09:31
URL: http://ninakaufmann.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Här ofta?

Email: (Bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0