Nyårsafton

Mr O, jag och mamma sitter i vardagsrummet
och tittar på tv. Mr O och jag dricker lite vin och
mamma dricker lite kaffe nu innan hon ska iväg till
jobbet.

Vi har gett Joy lugnande för hon är så himla rädd
för fyverkerier. Mammas kompis var och köpte
lugnande hos veterinären till Joy. Så det är helt grönt
att ge det till henne, vilket känns jättebra för oss.
Man blir ju så orolig när man ska ge henne lugnande och
inte vet riktigt hur hon reagerar på det. Men hon
har iallafall blivit lugn och ligger och sover lite och
går omkring som vanligt lite nu och då.
Med andra ord är hon nästan helt och hållet sig själv,
bara lite lugnare (:

Slänger in en bild på Joysen när jag ändå är i farten!


Skriv till mig!
Postat av: Viktoria

Aaaw söt hund :)

2011-01-03 @ 22:26:09
URL: http://www.aglepta.blogspot.com

Skriv till mig här:

Namn:
Här ofta?

Email: (Bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0