Dag 4

Jag tar Dag 4 samtidigt eftersom jag glömde att skriva Dag 3 igår!

Min bästa vän

Jag har inte en bästa vän, jag har fem stycken.
Niklas, Robin, Patrik, Pontus och Dennis heter dem.
Jag har varit kompis med några av dem sedan jag gick i mellanstadiet
och några av dem träffade jag inte förän på högstadiet.
Jag älskar dessa killar för att de är så otroligt lika och olika på samma gång.
De har alla unika sidor som gör dem helt underbara.
De har hjälpt mig igenom mycket och har en stor plats i mitt hjärta.
Vi tappade kontakten och återfick den.
Och det är en av de bästa sakerna som hänt mig.

Jag älskar er killar!

Skriv till mig!
Postat av: Pontus

hmm, jag tror du har en Dennis för många eller är det någon jag inte känner till O.O

2010-12-18 @ 13:24:20

Skriv till mig här:

Namn:
Här ofta?

Email: (Bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0