Dag 1

Dag 1 i "14 Dagars" är som sagt "Presentation av mig"
Så därför tänkte jag göra en kort presentation.

Mitt namn är Viktoria. Jag är 19 år och bor i en liten ort någonstans
utanför Stockholm med min mamma, min pojkvän och min hund.
Min hund är förövrigt en schäfer, väldens snällaste hund, hon heter
Joy och är 4 år.

Jag gick ett Estetprogram med Konstinriktning på gymnasiet och nu
är jag vikarie på ett Dagis tills jag har upptäckt vad jag vill göra
med mitt liv.

Mina stora intressen är Teckna, läsa böcker och djur.
Jag älskar djur och skulle ha MASSA olika djur om jag bara
tid, plats och pengar. Men tillsvidare får jag
nöja mig med världens snällaste hund, vilket inte är
dåligt det heller.

Skriv till mig!
Postat av: - Awa Gardi

SV: Jaha :) jag var inte ute efter abonnemang men tack endå sötnos!

2010-12-14 @ 19:39:55
URL: http://awagardis.blogg.se/
Postat av: - Awa Gardi

(tävlingen avslutas 15: onde, alltså imorgon!!)

2010-12-14 @ 19:40:27
URL: http://awagardis.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Här ofta?

Email: (Bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0