Lista

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"I became aware of my hunger when I came to a marketplace and saw the bean cakes. ripe fruits and dried fishes."
Från The Famished Road, Ben Okri

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Rökelsehållare

3. Vad var det senaste du såg på tv?
BigBrother igårkväll

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
16.00 (Rätt svar var 16.38)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Reklam från TVn i vardagsrummet, Maj-Björn som sprätter i buren

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Igårkväll, rastade Joy

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Läste igenom gamla blogginlägg

8. Vad har du på dig?
Trosor, BH, linne, munkjacka och joggingbyxor

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Jag drömde, men jag kommer inte ihåg vad.

10. När skrattade du senast?
Med A igår

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Jag har ingenting på väggarna förutom 12 väggdekorationer (löv)

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Det skulle väl isåfall vara när Maj-Björn tvättar sig.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Rolig! Som alla andra utmaningar!

14. Vilken var den senaste film du såg?
A walk to Remember, suuuperbra!

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En lägenhet, en Honda Civic och antagligen nya kläder

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag blir lugn när jag får vara nära och klappa djur.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Att det skulle vara omöjligt att göra barn illa.

18. Tycker du om att dansa?
Ja, det är roligt

19. George Bush?
Ingen åsikt

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Det finns så många fina namn, beror kanske på hur barnet ser ut också (:

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ja, absolut. Tycker det är spännande med andra kulturer

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Jag blev tvungen att bevisa att jag finns, bara för att du tvekar på mig

24. Vilka vill du ska svara på de här frågorna?
Alla som har lust.

Skriv till mig!
Postat av: Jessica

Åh, jag älskar A Walk To Remember! Så bra :D

2012-04-19 @ 20:46:10
URL: http://whereweare.webblogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Här ofta?

Email: (Bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0