Lolux.se

Som ni ser har det kommit upp en ny banner på min blogg,
nämligen Lolux banner. Har varit med i en rad tävlingar
där man kan vinna smycken från Lolux och är väldigt stolt
över det nya samarbetet med företaget!

Om ni handlar under mars månad, så får ni dessutom 20%
rabatt och fri frakt när ni använder koden 2o
Men för att få rabatt måste ni gilla Lolux på facebook. Det kan du göra
på Lolux hemsida!

Slänger in några favoriter från Lolux hemsida när jag ändå skriver!

Skriv till mig!
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

vinnaren av det valfria smycket är utsedd!

Oavsett om du vunnit lr inte så har jag dragit igång en ny tävling där du kan vinna ett nytt valfritt smycke :) ( eller samma som du försökte vinna tidigare såklare ) Så fort 100 pers deltar startar en ny omgång! Så du får supergärna vara med igen =)

Klicka här underför att komma till den nya tävlingen:

http://vadfanskajagheta.se/2011/march/tavling-24-vinn-valfritt-smycke-fran-bstor.html#comment

2011-03-07 @ 19:44:53
URL: http://vadfanskajagheta.se

Skriv till mig här:

Namn:
Här ofta?

Email: (Bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0