Fem snabba!

Hittade "fem snabba" på Jannica's blogg som jag frågade om jag
fick låna och skriva på min blogg. Här kommer dom:

Favoritmat?
Favoritfilm?
Favoritglass?
Favoritdjur?
Favoritdag?

Mina svar är:

Favoritmaten måste nästan bli Lasagne med färska lasagneplattor och Quornfärs och
hemlagad bechamelsås med muskotnöt. MUUUUUMS

Favoritfilm är svårt. Det finns så otroligt mycket bra filmer och man
lyckas alltid glömma vilka man har tittat på. Men en favorit är helt klart Edward Scissorhands

Favoritglass är nog den där Choklad/Apelsin glassen i stoooor box man kan köpa på Willy's
(och säkert andra ställen också). Den är så himla god! Negativt med den
är att man måste låta den stå framme i typ en timme innan man kan "gröpa ur"
glass ur lådan. Glassen är stenhård!!

Favoritdjur är krokodil. Jag älskar krokodilfilmer och allt som har med krokodiler att
göra. Krokodil hör däremot till min lite mer barbariska sida ;) När jag är gosig
så tycker jag allra mest om hundar, hundvalpar och vargar!

Favoritdag beror helt och hållet på vilken årstid det är.. Är det vinter så
gillar jag mest måndagar, när en ny vecka börjar så man slipper må dåligt
på grund av att det inte finns någon sol :(
På våren och sommaren är det helt klart Fredag då man slutar tidigt på jobbet
och åker hem och bara myser hela kvällen! Allt bra går ju på tv på fredagar också!

Skriv till mig!

Skriv till mig här:

Namn:
Här ofta?

Email: (Bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0