Dag 6

Favorit superhjälte och varför

Eftersom att jag inte har någon aning om
vad jag ska svara på den så gör jag detta quiz
istället och låter det utvisa:

thesuperheroquiz
Your results:

You are Superman

Superman
70%
Supergirl
70%
Wonder Woman
70%
Robin
70%
The Flash
70%
Spider-Man
65%
Green Lantern
65%
Catwoman
55%
Hulk
35%
Iron Man
35%
Batman
25%
You are mild-mannered, good, 
strong and you love to help others


Haha, Nää... inte riktigt tror jag..

Jag skulle vilja vara pojken i filmen Superhjältarna
Han springer så grymt fort ju!




Skriv till mig!
Postat av: Anonym

Hej jag har en dagens blogg tävling oss mig så var gärna med här: http://majuss.se/2011/january/dagens-blogg-sondag-1.html#comment

Hoppas att du är med! Jag lottar ut 4 st imorgon :D

Kram /// Majuss

2011-01-30 @ 17:12:43
Postat av: Becca

sv: okey :D

har du haft en bra helg?? :b

2011-01-30 @ 19:18:00
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Här ofta?

Email: (Bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0