Arg?!

Har inte kunnat sova inatt. Var så jävla arg så jag nästan
hoppade från balkongen.
Jag har en målning jag gjorde innan jag gick ur skolan.
(Målningen sitter halvfärdig där)
och så skriver jag till min lärare att jag ska komma och måla
klart den.. MEN DÅ GÅR INTE DET!
FÖR HAN HAR GETT BORT MIN TAVLA
TILL NÅGON ANNAN SOM SKA MÅLA KLART DEN.
Okej... Hon ska alltså "sno" min tavla och kludda på den
som jag har lagt ner många långa timmar på
och sedan ta credit för hela skiten?? Är det rättvist?
Om hon får ett MVG då? Är halva MVG'et mitt då?
Jag har stått ute i skogen och fotat träd, för att kunna
måla denna tavla.. Och sen får jag inte behålla den?!!
Så jag har inget val. Jag fick välja mellan att hon skulle
fortsätta måla på min målning.. Eller att dom skulle
måla vitfärg över hela skiten.. och börja om..
VARFÖR?!! SKAFFA EN ANNAN VÄGG ATT MÅLA PÅ DÅ!

Skriv till mig!

Skriv till mig här:

Namn:
Här ofta?

Email: (Bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0