Tradera

Jag har klickat hem massa grejor från Tradera,
bland annat 30 par smyckeslås (15 som ser lite antika
ut och 15 stycken hjärtlås) till mina fina smycken i Fimolera
som ni kommer få ta del av inom kort OCH till
och med kommer att kunna köpa! Bra va?

Har också klickat hem PhotoPearls och
transparanta pärlplattor från Handelshuset AB
Har faktiskt glott runt lite på pärlplattor med foton
och det ser så gryyyymt snyggt ut! Jag måste ta och göra
en sån pärlplatta på Tilde och Linus tills Tilde fyller år!
Deras föräldrar kommer nog bli glada över det!

Om ni är intresserade av Pärlplattor med foton så
kolla in Mina pärlplattor
Jag blev superinspirerad av den bloggen iallafall (:

Skriv till mig!

Skriv till mig här:

Namn:
Här ofta?

Email: (Bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0