Alla hjärtans dag!

Idag är det Alla hjärtans dag. Någon av er som
"firar" det på något sätt?

I min familj brukar vi bara äta lite tårta, god mat och få en varsin
trisslott eller liknande. Så vi firar inte så jättemycket (:

Idag är mamma på personalmöte på jobbet och Mr O
är som vanligt i skolan, så jag är ensam hemma med Joy.
Har inte haft någonting att göra så jag lagade maten som
blev klar alldeles nyss. Vegetarisk Currygryta till mig och Mr O
och Korv Stroganoff till Mamma, pappa och min bror (:
Ska ställa på grytorna på spisen en stund innan de kommer
hem så att allting är varmt.
Och så ska jag laga basmatiris till det (:
Lite onyttig får man väl vara idag iallafall, när det är alla hjärtans
dag och allt

Glad alla hjärtans dag allihopa!

Skriv till mig!
Postat av: melinda

glad alla ♥ dag :)

2011-02-14 @ 16:37:23
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Här ofta?

Email: (Bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0