Vem har tid att blogga?

Är det någon mer än jag som känner att det inte finns någon tid över till
att blogga? Jag har försökt uppdatera några gånger denna månad men
det känns som att allt annat hamnar i kläm när jag bestämmer mig för att göra det..

Hur som helst så är det snart jul och så.
Någon som har köpt klart alla julklappar redan?
Jag har några ynka kvar som jag ska försöka skramla ihop pengar till.

Skriv till mig!
Postat av: maria

jag köpte julklapparna i augusti ;)

har dock köpt till 2 st men nu ska man bara slå in det med

2011-12-16 @ 07:27:39
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: coursework help

Holidays for me is the most wonderful period of my life, because I can spend a good time together.


Skriv till mig här:

Namn:
Här ofta?

Email: (Bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0