Operation rädda katten

Hejsan vänner!
Har bestämt mig för att börja blogga lite smått igen.
Jag har startat ett uppdrag. Jag ska adoptera en vanvårdad katt och
ta hand om den, jag känner en som kan adoptera honom "permanent" när
han fått upp vikten lite grann. Jag har googlat en hel del på vanvård av katter
och sett överallt folk som skriver i forum och dyl.
"Min grannes katt blir vanvårdad, funderar på att anmäla"
Hur kan någon ens FUNDERA på att anmäla? Är det någonting man
ens hinner fundera över? Antagligen i telefonkön till polisen.

Skärpning människor! Ta hand om de svaga i samhället och stå på er
för att ni gör det som är rätt!

Skriv till mig!
Postat av: Fru Lundin

Hej!

Vill bara tipsa om min tävling i samarbete med Miss Dee.Du kan vinna ett superfint armband. Perfekt julklapp till dig själv eller någon som du tycker om. Gå gärna in och tävla!



http://frulundin.blogspot.com/2011/12/julklappstips-och-tavling.html

2011-12-11 @ 15:20:12
URL: http://frulundin.blogspot.com
Postat av: english writing help

People should be kindest to animals and try to save them from different bad things and help them in all possible cases.


Skriv till mig här:

Namn:
Här ofta?

Email: (Bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0