P3 Star

Sitter just nu och lyssnar på P3 Star. Går grymt bra musik på den kanalen.
Ska göra Tacopaj till middag senare, mums! Har också funderat
på att baka småfrallor. Men ska göra det när det köpta brödet tar slut
istället :D

Som jag skrev så skulle jag ha ringt några hyfsat viktiga samtal idag,
vilket jag gjorde. Men jag fick inget svar.. Och ni vet hur det är med kommunen
och grejor (svarar aldrig), så jag tänkte inte så mycket mer på det.
Men när mamma senare försöker ringa till sin vän så går det inte heller.

Så mamma ringde till Telia och hörde sig för och så har dom tydligen fel
bredbandstelefonin. Typiskt att telefonen ska sluta funka den dagen
då jag ska ringa viktiga samtal!

Kan också säga att under tiden vi har haft Telia så har vi haft väldigt mycket
problem med telefonen!

Skriv till mig!
Postat av: emelie -

Jag tycker att telia är det bästa, krånglar aldrig för mig :)

2011-04-26 @ 19:31:20
URL: http://mewlii.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Här ofta?

Email: (Bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0