Julklappstips!

Tidningskungen.se delar ut JULKLAPPAR

Jag har hittat ett superduper erbjudande från Tidningskungen
som jag tänkte dela med mig av!

Tidningskungen är ett företag där man kan
köpa prenumerationer till ett riktigt bra pris!
De har över 600 Svenska och internationella tidningar
att välja mellan.

Och HÖR OCH HÄPNA, om du skriver
ett blogginlägg om Tidningskungen och länkar till deras hemsida
och sedan skickar ett mail till [email protected] och
berättar att du bloggat, skickar länk och vilken tidning du vill
ha (man kan välja mellan
Allt om vetenskap, Allt om Whisky, Café, ELLE eller Hemmets Journal)
så får du en Gratis prenumeration på tidningen du valt!

Erbjudandet gäller t.o.m. Julafton!

Skriv till mig!

Skriv till mig här:

Namn:
Här ofta?

Email: (Bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0