Just my Luck

Fick gå hem från jobbet efter att ha varit där i bara
en timme. Jag halkade utanför dagis och slog i bakhuvudet.
Kände ingenting först men sen blev jag yr och illamående, fick
gå hem och lägga mig. Mamma sa att jag absolut inte fick
somna så har inte sovit så mycket heller.

Hur som helst så har jag precis lagat Broccoligratäng som säkert
är skitgod! Hittade receptet på Receptfavoriter

Efter maten ska jag till S och hjälpa henne klä julgranen.
Sen ska jag, mamma, pappa och Mr O kolla på bingolotto
på uppesittarkväll och dricka glögg och äta nötter! Dom andra
ska nog äta någon skinkmacka också men
ingen julskinka för mig som sagt..

Skriv till mig!
Postat av: chanette

du bör kolla in min blogg.

överraskning till dig

god jul

2010-12-24 @ 10:51:35
URL: http://frokenkok.blogg.se/

Skriv till mig här:

Namn:
Här ofta?

Email: (Bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0